m
Kolovrátok > Booking.com – áno, alebo nie?

Booking.com – áno, alebo nie?

Booking.com je dobrý sluha, no zlý pán. Ako využiť jeho výhody a potlačiť nevýhody? Kedy má zmysel použiť vlastný rezervačný systém? A ako na to?

Čo to, Kolovrátok? Najprv sa vám nepáčia zľavové portály a už vám ani Booking nevonia? Je na trhu 20 rokov, je v 42 jazykoch a na Slovensku ho pozná každé druhé batoľa!

Verte nám, my nie sme zlí. My veríme v silu Bookingu. Booking je rozšírený ako španielska chrípka – dostane sa k mnohým klientom, ktorí by o vás inak nevedeli. A k tomu má šikovné nástroje, ktoré viete využiť na vašej stránke (vložiť recenzie, napríklad).

Ale zároveň sme realisti. Povieme vám, že nie je dobré viazať sa len na Booking. Pritiahnite návštevníkov priamo na váš web, investujte trošku peňazí do vlastného rezervačného systému – a keď Booking zdvihne poplatky, nepokazí vám to deň.

Naša pointa? Čerpajte z Booking nástrojov, ale nenechajte ho, aby vám vládol. Rozložte svoje podnikateľské riziko, lebo ani správne gazdinky nekladú všetky vajíčka do jedného košíka.