m
Kolovrátok > Marketingová stratégia a taktika

Marketingová stratégia a taktika

Marketingová stratégia je slovné spojenie, pri ktorom sa niektorým ľuďom ježia aj chlpy na svetri. A pritom to nie je nič iné, ako dobre premyslený, na základe dát a skúseností vytvorený plán. Či na strednú alebo menšiu kampaň. Improvizáciu nechajte na MacGyvera.

My ponúkame skúsenosť – analýzu, plán a realizáciu.

Sme presvedčení, že neexistuje jediné dobré riešenie, pre všetkých rovnaké. Každá firma má svoje individuálne potreby a stratégiu, ako ich naplniť. Preto pracujeme vždy na mieru konkrétneho klienta. Pozor na tých, ktorí nadšene tlačia svoju jedinú pravdu, všetkým rovnakú.  Tá je väčšinou výhodná len pre nich.

ANALÝZA

Robíme také dobré analýzy, že náš pes vie, kde je sám zakopaný.

Naša skúsenosť je v dobre nasmerovaných otázkach a z nich vyplývajúcich odpovediach.
Od začiatku musí byť jasné, kam idete a s čím. V úvode sa budeme pýtať a pýtať. Vydolujeme z vás (aj zdanlivo nepodstatné) informácie a objavíme detaily, ktoré nám spoločne pomôžu. Rozpitveme vašu klientelu, zistíme, ako uvažuje, a nájdeme spôsob, ako ju zaujmeme.

Do vášho produktu sa zaboríme po uši a odhalíme všetky dôvody, prečo by si ho vaši zákazníci mohli chcieť kúpiť. Potom im tie argumenty vysvetlíme v podobe, ktorú pochopia a na ktorú budú reagovať.
A na to potrebujeme nepriestrelný plán.

PLÁN

To, čo váš zámer premení postupne na zisk.

Po ujasnení, čo je na vašom produkte jedinečné, prídeme s nápadom na jeho prezentáciu. K nápadu vytvoríme všetky potrebné vizuály a nástroje a dostaneme ho k vašim potenciálnym klientom. Pripravíme komunikačnú stratégiu pre online alebo klasické prostredie, alebo ich kombináciu, ak je to vhodné. Vždy však vyberáme to, čo je vhodné pre váš produkt a cieľovú skupinu.

A pre váš rozpočet.

REALIZÁCIA

Chlieb náš každodenný.

Dobrý plán plodí správnu realizáciu – čím lepšia príprava, tým menej prekvapení a chýb. Všetko, čo si vymyslíme, si aj zrealizujeme. Od vášho webu, veľkého e-shopu, reklamných emailov, cez príťažlivú komunikáciu na Facebooku, alebo stojany do lekární, či unikátne, na mieru navrhnuté darčeky pre klientov.

A ak chcete, aj kampaň v 5 jazykoch, či video na mieru.

VYHODNOTENIE

Kde jedna kampaň končí, tam nasledujúca začína. Treba vedieť jej smer.

Keď bude po všetkom, zodpovieme pár jednoduchých otázok: Ako to zapôsobilo? Na koho? Predčilo to očakávania? Overíme dosiahnuté ciele a navrhneme vám, čo ďalej a ako plynulo pokračovať.

PREČÍTAJTE SI, AKO POMOCOU TEJTO STRATÉGIE TVORÍME REKLAMNÉ KAMPANE.