Aký máte cieľ? Okamžite predať pobyty? Budovať loajalitu? Dostať značku ľuďom pod kožu? Na webe sa to dá všetko na pár klikov. Samozrejme, ak viete, ktoré nástroje online marketingu na to využiť. Ak sa netrafíte, skončíte (prinajlepšom) s dierou v rozpočte. Čo urobiť, aby vaša online kampaň bola úspešná?
1. Použite správny nástroj pre váš cieľ
To je základom vášho úspechu. Nepôjdete predsa rúbať drevo lyžicou!
Chcete:
- Rýchlo predať pobyty? AdWords
- Dostať sa na prvé miesta vo vyhľadávaní a ostať tam? SEO
- Ponúknuť verným zákazníkom zľavu? Newslettre
- Vytvoriť povedomie o hoteli? Facebook
Prirátajte bannery, remarketing, zvyšné sociálne siete a ich kombinácie a vyjde vám reklamný koktejl, na ktorom zarobíte. Vieme, ako ho namiešať. Zavolajte nám >
2. Zvoľte pre kampaň vhodný čas
Čas je najlepší priateľ vašich financií. Typický príklad: keď sa hotel snaží horúčkovito vypredať nasledujúci víkend. Vieme to zariadiť – o to pokoj – ale znamená to, že do AdWords bude treba natlačiť kopu peňazí. Náhle akcie sú vždy drahšie ako dopredu plánované systematické veci. A na to nás tu máte – dostatočne dopredu vás upozorníme na to kedy, čo a ako promovať, aby ste dosiahli váš želaný cieľ.