Viete, kto sú vaši hostia?
Viete, kto sú vaši hostia?
Kto k vám rád chodí? A nie, “všetci” nie je definícia cieľovej skupiny. Vítate u vás skôr rodiny s deťmi z Bystrice alebo nažehlených menežérov z Bratislavy?
Nepýtame sa len tak. Čím viac informácií o vašich hosťoch získate, tým viac ušetríte na marketingu. Príliš často sa stáva, že klienti vyhodia peniaze na reklamu v médiách, ktoré ich skutočnú cieľovú skupinu oslovia len okrajovo. Môžu mať dokonca dobrý pocit, že si splnili úlohu, lebo reklama je zaplatená – a my si trháme vlasy, lebo ich rozpočet mohol mať zásadne väčší efekt!
Zabudnite na náhodnú reklamu. So zákazníkmi potrebujete komunikovať vhodným spôsobom, vo vhodnom čase a cez vhodné kanály – a na to ich musíte dobre poznať. Viete, ako vaša cieľová skupina rozmýšľa? Akým jazykom sa jej prihovoriť? Ktorý benefit z pobytu vytiahnuť do popredia pre páry, a ktorý pre skupiny? V ktorom kraji pustiť reklamu? Vieme vám s tým pomôcť.
Čo vám správne zacielenie prinesie?
Oslovte s nami tých, ktorých naozaj zaujímate.