Ak to nevidíte… zavolajte nám >
Toto je článok o tom, ako nájsť tú správnu reč na komunikáciu s neštandardným klientom. A tiež o tom, že vieme preložiť vaše materiály, web aj AdWords kompletne a bezchybne do iných jazykov. (Lebo keď vám klient nerozumie, načo mu vykladať výhody pobytu u vás?)
Ale späť k osloveniu neštandardných hostí:
Chce to len empatiu. Pochopte, ako váš klient rozmýšľa, pochopte, čo potrebuje. Skupinu jogy poteší tichý salónik a lúka, kam pôjdu ráno meditovať. Firemné skupiny budú dúfať, že máte dosť alkoholu. A viete, že existujú zanietení hráči stolných hier, ktorí majú turnaje po celom svete (aj v SR)? Tak prečo nie u vás? Stolov máte dosť.
Tanečné sústredenia, mladí športovci, vzdelávacie workshopy, mamičky s deťmi, ženy po rozvode – vaše zariadenie je pravdepodobne vhodné pre viac cieľových skupín, ako vás kedy napadlo. Stačí len nájsť tie, s ktorými si vzájomne sadnete. Pomôžeme vám ich objaviť, pripravíme presne cielenú komunikáciu a oslovíme ich za vás správnym spôsobom – na webe, osobne aj cez newslettre.
Firmy a skupiny sú výborní klienti, lebo si program poväčšinou vymyslia sami. Niektorých ani nezaujíma počasie. Zaplnia vám v kľude pol hotela (možno aj celý) a ak sa im u vás zapáči, máte o vybookovanú budúcnosť postarané.