Vaši zákazníci majú dve veci: filipa a prístup k internetu. Oni aj ich trojročné deti si do pol minúty nájdu najlacnejší pobyt v okolí.
Ako ich osloviť, aby neštudovali ponuky konkurencie, ale klikli práve na to vaše “rezervuj”?
Odpoveď: chyťte ich v ďaleko skoršom momente nákupného rozhodnutia – keď hľadajú, kam by sa v lete vybrali. Vaši hostia totiž nikdy nejdú len k vám do hotela. Idú niekam a chcú k tomu hotel. Možno ich váš hotel zaujme výzorom alebo wellnessom, ale či chcete, či nie, ráno z neho vylezú a pôjdu niečo zažiť.
A to je vaša príležitosť. Čo hľadajú vaši hostia v okolí? Kúpalisko, cyklotrasu, zrúcaniny? Staňte sa na ne odborníkmi! S relatívne malými nákladmi vieme pripraviť obsah na vašu stránku, ktorý hosťom povie všetko o miestach, ktoré chcú navštíviť – od otváracích hodín po mýty a legendy.
Ako to pomôže?
- Ľudia milujú, keď sa nemusia namáhať. Dajte im informácie na podnose a nebudú cítiť potrebu ďalej hľadať. Ešte by nebodaj objavili vašich konkurentov.
- Podporíte ich dôveru vo vás. Keď zo seba urobíte autoritu na danú tému a lokalitu, vrátia sa na vašu stránku, aj keby skúmali aj iné možnosti. Pretože vy sa vyznáte.
- V neposlednom rade: vyhľadávač bude váš kamarát. Informácie na vašom webe sú plné kľúčových slov. Ak chcete vedieť, ako to funguje v reáli, spýtajte sa nás na výstup na Gerlach.