Ktorý hotel je ten náš?
Ktorý hotel je ten náš?
Povedzte, koľkí hostia si pri odchode pamätajú názov vášho hotela? Ok, a koľkí na budúci rok, keď budú zasa zvažovať dovolenku? Ak si vás zákazníci zamieňajú s inými, nemáte žiadnu konkurenčnú výhodu, kvôli ktorej by prišli k vám – a chňapne po nich konkurencia!
Čo s tým? Zakročte a dajte im dôvod si vás pamätať! Ukážte hosťom jedinečnú identitu vášho zariadenia. Pozor, identita je viac než pekné logo a dobrý inzerát. Keď je dobre postavená, uľahčíte a zlacníte si komunikáciu s návštevníkmi – lebo keď sa odlišujete, nemusíte toľko kričať, aby vás bolo počuť. Vaša cieľovka si vás nájde omnoho ľahšie – a opakovane.
Ako vytvoriť identitu, ktorá dlhodobo láka hostí?
Nenechajte hostí rozmýšľať, kam chcú ísť na dovolenku. Privábte ich priamo k vám.