Dnes je všetko na webe. Pôdorys vášho hotela, zajtrajšie menu aj susedova atómová ponorka. Tak načo by vám boli tlačené materiály? To stojí zbytočné peniaze! Alebo nie?
Možno sa to nezdá, ale tlačoviny stále odvádzajú kusisko práce. Vaše tlačené materiály:
- Navigujú a promujú. Keď potrebujete reklamovať hotel 3 mesiace na druhej strane republiky a neviete ako na to online, vyrieši to jednoducho billboard. Keď hosťa zasa raz zmätie navigácia, dovedie ho k vám exteriérový banner.
- Dotvárajú váš imidž. Každý z vás potrebuje leták, ktorý strčíte hosťovi do ruky, jedálny lístok na úrovni, či malý darček s logom vášho hotela.
Vaša tlačená reklama samozrejme chce dobrý plán, ale v zásade sa nedá pokaziť, ak dodržíte tri veci. Musí byť:
- Vizuálne príťažlivá
- Zaujímavá obsahom
- Štýlovo jednotná
Nie je nič horšie pre imidž, ako roztrasená fotka v letáku alebo domodra vyblednutý banner. Vlastne je – hotelová kniha, čo má taký suchý text, že sa z neho práši. My vieme, čo napísať, aby z nej neostala len dekorácia zapadajúca prachom. Vieme, aké fotky použiť, aby ukázali tú správnu emóciu. Vieme, ako zabezpečiť krásne a presvedčivé materiály bez toho, aby vám to rozbilo rozpočet.
Stále sú ľudia, ktorí k vám prídu len na základe tabule, aj ľudia, ktorí vezmú váš leták šéfovi, aby vedel, kde treba urobiť najbližší teambuilding.